Pinsestævne 2017 praktisk info

SE LIVESTREAMING HER

Tidsplan | Hjælperplan | Hjæperplan BixResultater

Velkommen til Pinsestævne 2017

Dejligt, at du er interesseret i vores stævne. Vi håber, du får et godt stævne og vil bidrage til den positive stemning, så alle får et godt stævne.

Der er rigtig mange frivillige kræfter, som knokler før, under og efter stævnet. Alle fortjener den største TAK! Hjælp os med at vise, at vi alle sætter pris på det ved at give konstruktiv kritik både positiv og negativ.

Vi har taget så mange som muligt med, som tidsplanen kan bære. Det betyder, at det er vigtigt, at både dommere og ryttere holder sig klar ved banen, når I skal ind, så tidsplanen så vidt muligt overholdes.

Da der kan komme frameldinger undervejs, beder vi rytterne om løbende at holde sig orienteret mht. startlister og evt. ændrede tidspunkter på tavlen ved sekretariatet og på www.feifmarks.com.

Startlister med heats og evt. mellemtider bliver hængt op en time før klassens start.

Vær sød at fortælle os det, hvis der er nogen form for praktiske mangler, så skal vi gøre, hvad vi kan for at løse det.

HUSK at rydde op efter dig selv og lidt efter de andre også 😉 så har vi en pæn stævneplads.

Med ønsket om et godt stævne.

Tvisturs Pinseudvalg

Theresa og Majken

Praktiske oplysninger

Stævneleder: Majken Holbeck

Sekretariat: Theresa Meldgaard, Majken Holbeck, Vibeke Lund Damkier og Anne Sundby

 

Dommermøde: Lørdag kl. 8.00

Ryttermøde: Lørdag 8.15 på skråningen ved det nye sekretariat

Sekretariatets åbningstider

Fredag kl. 17.00 – 21.00
Lørdag kl. 7.00 – 21.00 (Pause kl. 19.30-20.30)
Søndag kl. 7.00 – 18.30
Mandag kl. 7.00 – slut

HUSK:

  • At tjekke hjælperlisten for at se, hvornår du skal hjælpe. Det er et større puslespil, så der kan godt have sneget sig en fejl ind. Hvis ikke man kan hjælpe alligevel, så vær sød at finde en anden, der kan i stedet for.  
  • Oprykning fra B- til A-klasser er kun muligt, så længe tidsplanen tillader det.
  • At klappe dig selv eller de andre på skulderen for at have meldt dig, som hjælper. Der er intet stævne uden hjælpere 🙂
  • At der er mulighed for opvarmning på den gamle ovalbane  
  • Der rides efter FEIF Rules and Regulations 2017 med danske særregler
  • Der er tvungen brug af ridehjelm
  • Orientér dig altid om de aktuelle startlister. De endelige startlister bliver hængt op en time før klassens start.  
  • At melde evt. frameldinger så hurtigt som muligt.  
  • Man skal indfinde sig i collecting-ringen, når man bliver kaldt første gang.
  • At bliver du udtaget til sko- og udstyrskontrol, skal du ride ud af udgangen i modsatte ende af banen. Her vil der stå en dommer klar.  
  • Alle ekvipager skal i PP1 og P2 møde ved pasbanens start, når klassen begynder.
  • Der afvikles kun B-finaler i klasser, hvor der er flere end 25 deltagere samt juniorklasserne.
  • Af hensyn til det der sker på banen bedes alle (også ryttere) tage hensyn og køre mindst muligt til og fra stævnepladsen. Der skal parkeres på nabogården, hvis man skal køre under stævnet.  
  • Alle hunde skal føres i snor (undtagen Molly og Malle NR´s hunde)
  • Pas på vores sted og ryd op efter jer selv og andre, hvis de skulle have glemt det. På forhånd tak 🙂 

Fællesspisning lørdag er i Biksen. Billetter til fællesspisning kan købes i sekretariatet, så længe lager haves.  

Rytterfesten (oktoberfest) afholdes i ridehuset på NR. Billetter kan købes i sekretariatet for 250,- så længe lager haves.  

Der må ikke medbringes drikkevarer til festen, men der sælges drikkevarer til yderst rimelige priser i baren.

Dyrlæge: Dyrlægevagten for heste kan kontaktes på 70 211 211

Stævnesmed: Anders Stokbro 22322705,  

En stor tak til vores dommere, som i år er: Pjetur Pjetursson, Halldór Victorsson, Elsa Magnúsdóttir, Pia Hansen,  Sigríður Pjetursdóttir, Gitte Hove, Annette Kaas, Sophie Kovac, Helle Brendstrup, Liv Malskær og Gerd Engelbrecht.

Speakere: Peter Nygaard, Amalie Tangsgaard, Lærke Andersen, Camilla Christensen og Signe Hansen

You may also like...